Logo OCTI header

Remarketing 

Remarketing bør være en strategisk komponent i all annonsering - uansett hvilken handling du ønsker at brukeren skal gjennomføre.

Med remarketing via Google Ads kan du vise annonser for personer som har besøkt nettstedet ditt eller brukt appen din. Det betyr at hvis folk har vært inne på nettsiden din uten å foretatt en ønsket handling, f.eks lagt ting i handlekurven men ikke gjennomført et kjøp - kan du benytte remarketing for å gjenopprette kontakten med dem og forsøke å overtale dem til å gjennomføre den bestemte handlingen ved å vise dem relevante annonser på de ulike enhetene deres.  

Fordeler med remarketing

  • Stor rekkevidde
  • Effektiv prising
  • Kampanjestatistikk

Remarketing via Google Ads har flere fordeler. Først og fremst er det en metode som gir stor rekkevidde på nett, du kan nå alle som har vært inne på nettsiden din på ulike nettsider, apper og lignende. I tillegg er det en metode som gir muligheten til effektiv prising, da man kan opprette remarketingkampanjer med automatisk budgiving - noe som vil si det optimale budet beregnes i sanntid. Videre gir annonseringsformen muligheter for kampanjestatistikk og rapporter som sier noe om antall visninger og hvor mye du betaler. 

I Octi har vi erfarne og sertifiserte spesialister som oppdaterer seg på nyheter daglig. Vi fokuserer på jevnlig vedlikehold av dine kampanjer, noe som vil gi deg en lavere totalpris per klikk. Ved å la oss sette opp og vedlikeholde kampanjene dine får du bedre kvalitet på dine kampanjer, samtidig som du sparer tid.

Octi er sertifisert som Premier Google partner. Sertifiseringen bekrefter at vi har ansatte med relevant kursing og omfattende kunnskap knyttet til Google Ads.

Har du spørsmål eller ønsker å snakke mer om remarketing via Google Ads, ta kontakt!

Ring oss:
47 83 20 20

Kontakt oss!