Logo OCTI header

Microsoft Advertising

Microsoft Advertising (tidligere Bing Ads) er først og fremst et verktøy for å nå personer som aktivt søker etter ditt produkt eller tjenester for så å trekke de inn på nettsiden din. Annonseverktøyet til Microsoft Advertising ligner mye på Google Ads, forskjellen er at her får du tilgang til å annonsere i Bing og Yahoo.

Fordeler med betalt søk i Bing:

  • Lavere konkurranse
  • Mindre støy
  • Betaler kun for klikk
  • Kostnadseffektivt

Google er den søkemotoren med flest brukere i Norge, dette gjør Bing til en kanal med lavere konkurranse. Dette gjør at man ved å benytte seg av Microsoft Advertising ikke bare kan få billigere klikk og bedre lønnsomhet, men at man også når ut til folk som man ikke når ved kun å benytte seg av Google Ads. Det er også verdt å merke seg at Bing er Microsofts sin søketjeneste og dermed lagt inn som standard søkemotor i alle enheter med Microsoft-software. 

Vi i Octi har lang erfaring med annonsering via Microsoft Advertising og er sertifisert Bing Ads Accredited Professional. Sertifiseringen bekrefter at vi har ansatte med relevant kursing og omfattende kunnskap knyttet til annonsering i Microsoft Advertising. I tillegg har vi dedikerte ansatte som til stadig holder seg oppdatert på de nyeste mulighetene og funksjonene. 

Har du spørsmål eller ønsker å snakke mer om tekstannonsering på Bing, ta kontakt!

Ring oss:
47 83 20 20

Kontakt oss!