Logo OCTI header

Tekstannonsering på Google ads

Alle som selger noe i form av varer, tjenester eller ideer bør benytte seg av tekstannonsering i Google Ads, tidligere kjent som Google Adwords. Tekstannonser er annonser som vises ovenfor og nedenfor det organiske søkeresultatet på Google. Når det brukerne skriver inn et søkeord på Google som samsvarer med søkeordene dine, kan annonsen din vises sammen med søkeresultatene på datamaskiner, nettbrett og smarttelefoner.

Fordeler med tekstannonser på Google 

  • Synlig plassering over det organiske søkeresultatet
  • Full kontroll på annonser
  • Øyeblikkelige resultater
  • Budsjettuavhengige resultater 

Ved bruk av tekstannonsering i Google får man en rekke fordeler. Det første og kanskje viktigste fordelen er at annonsøren blir synlig med sin annonse sammen med det organiske søket. Videre får annonsøren full kontroll på alle annonser og vil kunne se øyeblikkelige resultater med en gang annonseringen er igangsatt. I tillegg til dette er plattformen like relevant om man som annonsør har stor eller lite budsjett - noe som ikke er tilfelle i alle kanaler. 

 

I Octi har vi erfarne og sertifiserte spesialister som oppdaterer seg på nyheter daglig. Vi fokuserer på jevnlig vedlikehold av dine kampanjer, noe som vil gi deg en lavere totalpris per klikk. Ved å la oss sette opp og vedlikeholde kampanjene dine får du bedre kvalitet på dine kampanjer, samtidig som du sparer tid.

Octi er sertifisert som Premier Google partner. Sertifiseringen bekrefter at vi har ansatte med relevant kursing og omfattende kunnskap knyttet til Google Ads.

 

Har du spørsmål eller ønsker å snakke mer om tekstannonsering via Google Ads, ta kontakt!

Ring oss:
47 83 20 20

Kontakt oss!