Logo OCTI header

Pinterest  Pinterest 

Pinterest er perfekt for merkevarer som ønsker å visuelt vise frem sin identitet, samtidig beholde et solid fokus på å drive trafikk. Brukere på Pinterest får opp innhold rettet mot deres unike interesser - hvilket betyr at de er i modus og mottakelig for innhold. Kanalen benyttes i stor grad til å planlegge for fremtiden og innhold har en lang lifetime-verdi, da pinner blir værende i omløp. Plattformen er lagt opp som et nettsamfunn hvor en deler bilder og videoer som samles på interaktive oppslagstavler - den digitale versjonen av korktavlen! 

Pinterest som plattform har etablert seg over lengre tid, tross at annonseringsmulighetene på det nordiske markedet er relativt nytt. Antall aktive brukere er økende og en av fordelene er at annonsering fremtrer på samme måte som det organiske innholdet, hvilket beholder den gode feelingen og unngår å fremstå som forstyrrende for brukerne.  

Fordelene med annonsering på Pinterest 

  • Merkevarebygging
  • Trafikkdrivende
  • Svært relevant innhold for brukere
  • Populær plattform
  • Rimelig 

Vi i Octi har dedikerte Pinterest-spesialister med god erfaring på planlegging, gjennomføring og analyse av annonseringskampanjer på Pinterest. Vi fokuserer på resultater og undersøker kontinuerlig hvilke annonseformater og hva slags målretting og optimalisering som fungerer best. 

Har du spørsmål eller ønsker du å snakke mer om annonsering på Pinterest, ta kontakt

Pinterest  Pinterest 

Pinterest er perfekt for merkevarer som ønsker å visuelt vise frem sin identitet, samtidig beholde et solid fokus på å drive trafikk. Brukere på Pinterest får opp innhold rettet mot deres unike interesser - hvilket betyr at de er i modus og mottakelig for innhold. Kanalen benyttes i stor grad til å planlegge for fremtiden og innhold har en lang lifetime-verdi, da pinner blir værende i omløp. Plattformen er lagt opp som et nettsamfunn hvor en deler bilder og videoer som samles på interaktive oppslagstavler - den digitale versjonen av korktavlen! 

Pinterest som plattform har etablert seg over lengre tid, tross at annonseringsmulighetene på det nordiske markedet er relativt nytt. Antall aktive brukere er økende og en av fordelene er at annonsering fremtrer på samme måte som det organiske innholdet, hvilket beholder den gode feelingen og unngår å fremstå som forstyrrende for brukerne.  

Fordelene med annonsering på Pinterest 

  • Merkevarebygging
  • Trafikkdrivende
  • Svært relevant innhold for brukere
  • Populær plattform
  • Rimelig 

Vi i Octi har dedikerte Pinterest-spesialister med god erfaring på planlegging, gjennomføring og analyse av annonseringskampanjer på Pinterest. Vi fokuserer på resultater og undersøker kontinuerlig hvilke annonseformater og hva slags målretting og optimalisering som fungerer best. 

Har du spørsmål eller ønsker du å snakke mer om annonsering på Pinterest, ta kontakt