Logo OCTI header

Snapchat

Snapchat er den nest mest brukte sosiale kanalen i Norge, med over 2,5 millioner profiler -  dette gjør Snapchat til en svært spennende annonseringsplattform. Annonsering på Snapchat gir deg som annonsør ikke bare en plattform for å nå ut til en yngre målgruppe på deres premisser, men også å møte resten av målgruppen på en plattform som vi i gjennomsnitt bruker 20 ganger daglig.  

Tidligere har det vært antatt at det kun er den yngre målgruppen som bruker plattformen, men det viser seg at selv om overvekten av brukerne er yngre, øker andelen brukere i de andre alderssegmentene også. 

Fordeler med annonsering på Snapchat: 

  • Populær plattform
  • God rekkevidde 
  • Billig
  • Annonseringsplattform med mange muligheter

Den største fordelen med Snapchat er at plattformen er veldig populær, daglig er store deler av den norske befolkningen innom appen, og da spesielt den yngre generasjonen. I tillegg er muligheten for annonsering på Snapchat er forholdsvis ny, noe som ikke bare gjør den billig - men det betyr også at det er mange muligheter når det kommer til videoannonsering både med tanke på utforming men også når det kommer til interaksjon, deling, engasjement og målretting av appens brukere.

 

Vi i Octi har dedikerte Snapchat-spesialister med god erfaring på planlegging, gjennomføring og analyse av annonseringskampanjer på Snapchat. Vi er resultatorienterte og vet hvilke annonseformater og hvilken målretting som fungerer best i hver enkelt situasjon. 

 

Har du spørsmål eller ønsker å snakke mer om annonsering på Snapchat, ta kontakt!

Ring oss:
47 83 20 20

Kontakt oss!