Logo OCTI header

youtube YouTube-annonsering 

YouTube er verdens nest største søkemotor etter Google, og gir deg som annonsør en flott plattform for annonsering. Videoannonsering vil si annonsering på Youtube, hvor man betaler for å få vise en film til en utvalgt målgruppe. 

Hvem bør annonsere på YouTube? 

Du bør benytte deg av annonsering på YouTube om du selger produkter eller tjenester og om har en eller flere videoer relatert til produktene/tjenestene dine. 

Fordeler med annonsering på YouTube 

  • Direkte kommunikasjon med målgruppen din
  • Målrettingsmuligheter
  • Bygge relasjon til brukerne
  • Stort utvalg av formater og plasseringer

YouTube er en helt ny måte å vise reklamefilmer på, noe som gjør at du som bedrift kan kommunisere direkte med målgruppen din. I tillegg har kanalen mange målrettingsmetoder som sørger for at du kan nå akkurat den målgruppen som er interessert i å høre fra deg. Du kan for eksempel målrette mot demografi, geografi, interesser, søkefraser, innhold osv. På denne måten er videoannonsering med på å bygge en relasjon mellom deg og dine brukere. Kanalen har et stort utvalg av formater og plasseringer, noe som gjør at du har en rekke muligheter til å nå ut til riktig brukere. Sist men ikke minst betaler du som annonsør kun når noen faktisk ser på annonsene dine, det vil si at du ikke trenger å betale for visninger til personer som ikke er interessert i dine produkter eller tjenester. 

Hvorfor bruke byrå til videoannonsering?

Ved å velge å bruke byrå til video-annonseringen din, vil du få bistand til å velge ut den beste strategien og de beste målgruppene, vi vil også være behjelpelige med analysering av resultater i etterkant. Vi har spesialister som holder seg oppdatert til enhver tid om trender og muligheter innenfor annonsering på Youtube. 

Octi er sertifisert som Premier Google partner. Sertifiseringene bekrefter at vi har flere ansatte med relevant kursing og omfattende kunnskap knyttet til Google Ads og annonsering på YouTube.

youtube YouTube-annonsering 

YouTube er verdens nest største søkemotor etter Google, og gir deg som annonsør en flott plattform for annonsering. Videoannonsering vil si annonsering på Youtube, hvor man betaler for å få vise en film til en utvalgt målgruppe. 

Hvem bør annonsere på YouTube? 

Du bør benytte deg av annonsering på YouTube om du selger produkter eller tjenester og om har en eller flere videoer relatert til produktene/tjenestene dine. 

Fordeler med annonsering på YouTube 

  • Direkte kommunikasjon med målgruppen din
  • Målrettingsmuligheter
  • Bygge relasjon til brukerne
  • Stort utvalg av formater og plasseringer

YouTube er en helt ny måte å vise reklamefilmer på, noe som gjør at du som bedrift kan kommunisere direkte med målgruppen din. I tillegg har kanalen mange målrettingsmetoder som sørger for at du kan nå akkurat den målgruppen som er interessert i å høre fra deg. Du kan for eksempel målrette mot demografi, geografi, interesser, søkefraser, innhold osv. På denne måten er videoannonsering med på å bygge en relasjon mellom deg og dine brukere. Kanalen har et stort utvalg av formater og plasseringer, noe som gjør at du har en rekke muligheter til å nå ut til riktig brukere. Sist men ikke minst betaler du som annonsør kun når noen faktisk ser på annonsene dine, det vil si at du ikke trenger å betale for visninger til personer som ikke er interessert i dine produkter eller tjenester. 

Hvorfor bruke byrå til videoannonsering?

Ved å velge å bruke byrå til video-annonseringen din, vil du få bistand til å velge ut den beste strategien og de beste målgruppene, vi vil også være behjelpelige med analysering av resultater i etterkant. Vi har spesialister som holder seg oppdatert til enhver tid om trender og muligheter innenfor annonsering på Youtube. 

Octi er sertifisert som Premier Google partner. Sertifiseringene bekrefter at vi har flere ansatte med relevant kursing og omfattende kunnskap knyttet til Google Ads og annonsering på YouTube.