Logo OCTI header
  1. Forsiden
  2. Markedsføring
  3. Tradisjonelle medier

Tradisjonelle medier 

Selv om vi ser at annonsørene benytter større og større deler av sitt markedsbudsjett i digitale kanaler, benyttes fortsatt også de tradisjonelle kanalene. Vi har rådgivere som har lang erfaring med plassering i følgende tradisjonelle medier: 

Janne og Maren

TV-reklame

Foreløpig finnes det få plattformer som samler så store folkemengder som tradisjonell tv, spesielt ved store anledninger - derfor velger fortsatt mange annonsører å bruke deler av sitt markedsbudsjett i denne kanalen. 

Kinoreklame 

Kinoreklame er en god plattform å treffe publikummet i kinoens nærområde. Reklame på kino er forventet, samtidig som at det er mindre forstyrrelser rundt brukeren i visningsøyeblikket gjør kinoreklame til en relevant kanal for mange. 

Radioreklame

Reklame på radio brukes til å bygge merkevarekjennskap og til å utløse salg mens forbrukeren er på farten. Radioreklame er en markedsføringskanal for deg og din bedrift som ønsker å få spredt budskapet ditt til potensielle kunder og skape bevissthet. 

Digitale Boards

Digitale Boards har stor rekkevidde, og kan nå ut til mottakeren når vedkommende er i riktig modus for å ta innover seg et budskap. Det avhenger av at annonsen er synlig på riktig sted til riktig tid. 

Utendørsreklame

Utendørsreklame velges på bakgrunn av kanalens fysiske tilstedeværelse og den naturlige delen den har i hverdagen for mennesker i befolkningstette områder rundt om i landet. Kanalen har også blitt mer fleksibel på bakgrunn av den omfattende digitaliseringen de siste årene.

Hos oss i Octi har vi flere dyktige rådgivere med lang erfaring med kombinasjonen av tradisjonelle og digitale medier, og sammen kan vi se på hva som er mest lønnsom for din bedrift når det kommer til å strategi, kampanjeoppsett, valg og forhandling av tradisjonelle medier.

Har du spørsmål eller ønsker å snakke mer om annonsering i Tradisjonelle medier, ta kontakt!