Coop Nordland

Coop er Norges nest største dagligvareaktør og driver i dag mer enn 1 250 butikker fordelt over en rekke kjedekonsepter. Vi i Octi har siden 2013 bistått med medierådgivning, mediekjøp, effektmåling og analyse for ca. 55 av kjedens butikker i Nordland fylke.

Octi bistår Coop Nordland både strategisk og med gjennomføring av deres markedsføring for butikkene fordelt over konseptene Extra, Coop Prix, Coop Mega, Coop Marked, Obs, Obs Bygg, og Coop Byggmix. Strategisk bistår vi med rådgivning, utvikling av markedsplaner inkludert budsjettfordeling og analyse av effekt. I tillegg til dette står vi også for gjennomføringen av både faste aktiviteter og kampanjer i begrensede tidsrom for butikkene på digitale flater. Leveransen inkluderer annonseproduksjon, programmatisk annonsering, annonsering og innholdspublisering i sosiale medier samt effektmåling og analyse. 

coop_Geir.png

Vi i Coop Nordland har opplevd Octi (Trygg Media) som en seriøs og god samarbeidspartner gjennom flere år. De har vært svært fleksible og effektive i sitt arbeid for oss. De har også vært svært «fremme i skoen» når det gjelder retninger i vårt markedsarbeid som igjen har sørget for at vi har vært tidlig ute med nye markedsføringsteknikker og plattformer. Vi kan ikke annet enn å gi dem våre beste anbefalinger.
– Geir Inge Enge, Driftsjef Coop Nordland

coop_blogg (1).jpg

Vi har levert:

  • Bannerproduksjon
  • Facebook-annonsering
  • Instagram-annonsering
  • Markedsstrategi
  • Medierådgivning
  • Programmatisk annonsering

Kontakt oss!